Zoho Desk – İçerik Algılayan İlk Müşteri Hizmetleri Yazılımı

Zoho 18 Kasım 2016’da yeni ürünü Zoho Desk – içerik algılayabilen ilk müşteri destek yazılımını duyurdu. Zoho Desk müşterilerin internet sitenizdeki etkileşimlerinden edindiği geniş kapsamlı içeriği analiz ediyor. Zoho Desk’i ayrıntılı olarak incelemeden önce Zoho’nun bu noktaya nasıl geldiğine hızlıca bakalım.

CRM şema

20 yıl kadar önce kurulan Zoho ilk olarak modem ve yönlendiricilere yazılım geliştirerek işe başladı. Müşterileri teknik bilgisi yüksek, problem çözmede uzmanlaşmış yazılım mühendisleriydi ve talep ettikleri hizmetler arasında müşteri desteği neredeyse yoktu. 2004 yılında bulut yazılımları geliştirmeye başlayan Zoho, E-mail ve spreadsheets yazılımlarından CRM, pazarlama ve finans yazılımlarını üretmeye geçti. Bu atılım Zoho’nun çok daha farklı bir piyasaya geçişine sebep oldu. Artık Zoho’nun müşterilerinin büyük çoğunluğu, büyük ihtimalle sizin gibi, işlerini halletmek için Zoho’nun yazılımlarını kullanan pazarlama, satış, insan kaynakları, finans gibi sektörlerin çalışanları. Bunların bir çoğu Zoho yazılımları ile etkileşimlerinin her aşamasında desteğe ihtiyaç duyuyorlar. Bu süreçte Zoho müşteri destek birimi kendi deyimleriyle kendi kendini yapılandırmak zorunda kaldı.

Şu anda Zoho müşteri destek birimi, 4,500 çalışan ve tüm coğrafyalardan 20 milyon kullanıcıyla şirketi bir arada tutan birim. Zoho bu yapılanma tecrübesinden edindikleriyle geliştirdiği Zoho Desk’i piyasaya sunuyor. Zoho Desk’in en belirgin özellikleri şunlar:

İçerik Algılayabilme

Çalışma Modları:

Zoho Desk müşterilerin destek birimine ilettiği soruları, içeriklerine göre otomatik olarak öncelik sırasına koyar. Aciliyet, müşteri tipi vb. kriterlere dayanarak müşterilerinizin sorularını filtreleyebilirsiniz.
crm-1

 Kapsamlı Cevaplama Editörü:

Müşterilerinizin sorularını, onlarla ilgili ne kadar çok şey bilirseniz o kadar iyi yanıtlarsınız. Zoho Desk müşterinin sorusuyla birlikte Zoho CRM’deki kişi bilgilerini de görüntüler. Hatta olası çözüm önerilerinde de bulunur. Bu sayede müşteri hizmetleri çalışanları tek bir sayfada ihtiyacı olan her bilgiyi görerek daha hızlı ve etkin çözüm önerisi sunabilir.
crm gorsel2

 İçeriğe Duyarlı İş Birliği Sistemi

Çalışma arkadaşlarınızın yardımına ihtiyaç duyduğunuzda @mention özelliği ile aynı sosyal medyadaki gibi diğer çalışanları konuşmaya dahil edebilirsiniz. Ayrıca yöneticiler istedikleri konuyu takip ederek özel ilgi gereken yerde müdahale edebilir. Tabiki tüm Zoho ürünlerinde olduğu gibi Zoho Desk; Zoho CRM, Zoho Projects gibi işinizin bel kemiği olabilecek diğer Zoho ürünleriyle entegre çalışır.

CRM gorsel3İçeriğe Göre Karar Alma

Zoho Desk, müşteri hizmetleri biriminin müşteri memnuniyeti veya olumsuz geri bildirimler gibi hassas verileri tek bir yerde görüntülemesini sağlar. Ayrıca bir çalışan çevrimdışı ise, yönetici konuyu çevrimiçi bir çalışana aktararak yanıt bekleyen müşteriyi bekletmemiş olur.
CRM gorsel4

 Zamana Göre Raporlama:

Bu özellik sayesinde yöneticiler soruların yanıtlanma, cevaplanma sürelerini takip edebilir ve bu verileri tarihe, çalışana göre raporlayabilir. Bu sayede müşteri hizmetleri birimini daha etkin bir şekilde geliştirebilirsiniz.

crm gorsel5

Filed in: Cloudyflex, Enterprise CRM, On-demand CRM, On-premise CRM Tags: ,

Şunlara Göz Atın

CRM platform savaşlarına sektörde neden ihtiyacımız var? CRM platform savaşlarına sektörde neden ihtiyacımız var?
ERP ile CRM Entegrasyonunun 3 Ana Avantajı ERP ile CRM Entegrasyonunun 3 Ana Avantajı
CRM’in Başarısız Olmasının Başlıca Sebepleri CRM’in Başarısız Olmasının Başlıca Sebepleri
CRM Neden Bütün Satıcıların İhtiyaç Duyduğu Tek E-Ticaret Aracıdır? CRM Neden Bütün Satıcıların İhtiyaç Duyduğu Tek E-Ticaret Aracıdır?
CRM Seçimi Dosyası – Zoho CRM

CRM Seçimi Dosyası – Zoho CRM

CRM HABER – CRM Seçimi yapacak olan firmalara yardımcı olmak amacı ile hazırladığımız CRM Seçimi Dosyamızın ilk durağı Zoho CRM oldu. Dünyadaki en popüler CRM çözümlerinden birisi olan Zoho CRM… Read more »

CRM Seçimi Dosyası – Microsoft Dynamics CRM

CRM Seçimi Dosyası – Microsoft Dynamics CRM

CRM HABER – CRM Seçimi yapacak olan firmalara yardımcı olmak üzere hazırladığımız CRM Seçimi Dosyamızın ikinci durağı Microsoft Türkiye oldu. Dünya çapında milyonlarca kullanıcısı olan CRM çözümü Microsoft Dynamics CRM ile… Read more »

CRM Seçimi Dosyası – Salesforce CRM

CRM Seçimi Dosyası – Salesforce CRM

CRM HABER – CRM Seçimi yapacak olan firmalara yardımcı olmak üzere hazırladığımız CRM Seçimi Dosyamızın bu seferki durağı INSPARK Intelligent Business Solutions oldu. Dünya çapında lider CRM çözümü Salesforce.com ile ilgili… Read more »

© 2017 CRM HABER – CRM Haberleri Portalı. All rights reserved. XHTML / CSS Valid.

ERP | ERP Nedir | ERP Seçimi | CRM | CRM Nedir | CRM Seçimi | SAP Programı | SAP Nedir | SAP kursu

Advertorial: Login CRM ile şirketinizi ve müşterilerinizi bir adım öteye taşıyın.
Managed by ERP HABER