CRM HABER – CRM Haberleri Portalı » Şirketlerin CRM ile Kolayca Çözebilecekleri 5 Yaygın Problem



Şirketlerin CRM ile Kolayca Çözebilecekleri 5 Yaygın Problem

Sektör farkı gözetmeksizin, şirketlerin yaşadığı belli başlı problemler vardır. Bu problemler şirket içi iletişimden, düzensizlikten ve diğer nedenlerden kaynaklanıyor olabilir.

blog şirketler

Bu yazıda çoğu şirketlerin verimini düşüren 5 probleme değinmek istiyorum. Hepsinin en önemli ortak noktası ise CRM yazılımı ile kolayca çözülecek olmaları.

1- Ofis Dışında Müşteri Bilgilerine Ulaşamamak

Şirketinizin tüm kayıtlarını veya müşterilerinizin hepsini ezbere bilmeniz mümkün değil. Ofis dışındayken arayan müşterinizle, müşteri bilgilerini, o müşteri ile ilgili önceki notlarınızı veya o müşteriye daha önce sattığınız ürünlerin ayrıntılarını hatırlamadan sağlıklı bir iletişim kurmanız oldukça zordur.

Şirketten uzakta olsanız da tüm müşteri kayıtlarına erişebilmelisiniz. CRM çözümleri ilemobil telefonunuzdan tüm müşteri kayıtlarına ulaşabilirsiniz. Bu kayıtlara yeni bilgiler ekleyebilir, var olanları değiştirebilirsiniz. Üstelik internete bağlı olmanıza gerek olmadan.

2- Müşteri ile Daha Önceden Görüşülen Konuların Takibinde Yaşanan Zorluklar

Özellikle yeni çalışanların alışma döneminde yaşadığı sıkıntılardan biri ilgilendikleri müşteriler ile daha önce görüşülenleri unutmak veya takip edememektir. Bu durum profesyonel şirketlerin imajını zedeler.

Zoho CRM, müşterilerinizle yaptığınız tüm e-postaları, yaptığınız toplantıları, aldığınız notları müşteri sayfasında bir arada toplar. Müşteri ile yapılan temasları CRM üzerinden kolayca takip edebilirsiniz.

3- Yapılacakların Doğru Planlanamaması

İster bir ekip çalışanı olun ister bir yönetici, yapılacak işlerin önem sıralamasına göre planlanması verimlilik ve başarı getirecektir. Ekip çalışanları görevlerinde hangi noktanın üstünde duracaklarını, hangi noktanın acil olduğunu kavrarlarsa daha verimli çalışarak başarılarını arttırabileceklerdir. Aynı şekilde ekibi yöneten kişi de şirketin ihtiyaçlarını geniş bir açıdan değerlendirerek ekip üyelerini etkin bir şekilde bilgilendirmeli, yapılacakları düzgün bir şekilde önceliklendirebilmelidir.

Zoho CRM çalışanlara kendileri için görev tanımlama, görevi şirketlerin içindeki diğer çalışanlara atama ve görevlerin önemini belirleme (yüksek, orta düşük gibi) imkanları sunar. Aynı zamanda görevler zaman geldiğinde kendilerini hatırlatarak çalışanın konuyu atlamamasını sağlar.

4. Ekip Olarak Her Zaman Aynı Masa Etrafında Olamamak

Ekip çalışanları ihtiyaç duydukları her anda birbirlerine ulaşamayabilirler. Bu imkansızlık çoğu kere zaman kayıplarına yol açabilmekte ve etkin çalışmayı engelleyen bir unsur olabilmektedir.

Zoho CRM sayesinde ekip arkadaşları bir satış fırsatı veya müşteri ile ilgili biribirlerine anında bildirim gönderebilir, CRM içerisindeki sohbet içerisinden mesajlaşabilir ve daha hızlı iletişim ile satışlarını ve müşteri memnuniyetini arttırabilirler.

5. Son Gün Tarihinin Unutulması

Geç kalmak iş dünyasında pahalıya mal olabilecek önemli bir hatadır.

Zoho CRM hem çalışanlar için hem de müşteriler için zaman bazlı otomatik uyarı imkanı sunuyor. Arzu ederseniz bir konuyu hatırlamak için kendinize görev kurabilir, planladığınız bir tarihte müşteriye bir hatırlatma mesajı iletebilir veya sistem size otomatik olarak görevlerinizi hatırlatabilir.

Artık bir CRM’e Geçme Zamanınız Geldi mi?

CRM ile ilgileniyor ve artık kurumunuzda yeni bir CRM sistemine ihtiyacınız olduğunu düşünüyorsanız Zoho CRM’i mutlaka inceleyin.

Zoho CRM’i ve diğer tüm Zoho ürünlerini ( 30’a yakın ürünü daha var! ) sonsuza kadar ücretsiz olarak kullanmaya başlayabilir ve deneyebilirsiniz.

Zoho CRM 2016’yı hemen kullanmaya başlamak için burayı tıklayabilirsiniz.

Zoho ile ilgili gelişmeleri takip etmek için Zoho Türkiye Linkedin Grubumuza üye olabilir, Cloudyflex’in Linkedin, Facebook veya Twitter sayfalarına abone olabilirsiniz.

Firmamıza ulaşmak isterseniz 0216 6870610’u arayabilir veya bu adresi ziyaret edebilirsiniz :  www.cloudyflex.com

Yazar: Haluk Çavuşoğlu

Filed in: Cloudyflex, Enterprise CRM, Haberler, Haluk Çavuşoğlu, Makaleler, On-demand CRM, On-premise CRM Tags: , ,

Şunlara Göz Atın

CRM platform savaşlarına sektörde neden ihtiyacımız var? CRM platform savaşlarına sektörde neden ihtiyacımız var?
ERP ile CRM Entegrasyonunun 3 Ana Avantajı ERP ile CRM Entegrasyonunun 3 Ana Avantajı
CRM’in Başarısız Olmasının Başlıca Sebepleri CRM’in Başarısız Olmasının Başlıca Sebepleri
CRM Neden Bütün Satıcıların İhtiyaç Duyduğu Tek E-Ticaret Aracıdır? CRM Neden Bütün Satıcıların İhtiyaç Duyduğu Tek E-Ticaret Aracıdır?
CRM Seçimi Dosyası – Zoho CRM

CRM Seçimi Dosyası – Zoho CRM

CRM HABER – CRM Seçimi yapacak olan firmalara yardımcı olmak amacı ile hazırladığımız CRM Seçimi Dosyamızın ilk durağı Zoho CRM oldu. Dünyadaki en popüler CRM çözümlerinden birisi olan Zoho CRM… Read more »

CRM Seçimi Dosyası – Microsoft Dynamics CRM

CRM Seçimi Dosyası – Microsoft Dynamics CRM

CRM HABER – CRM Seçimi yapacak olan firmalara yardımcı olmak üzere hazırladığımız CRM Seçimi Dosyamızın ikinci durağı Microsoft Türkiye oldu. Dünya çapında milyonlarca kullanıcısı olan CRM çözümü Microsoft Dynamics CRM ile… Read more »

CRM Seçimi Dosyası – Salesforce CRM

CRM Seçimi Dosyası – Salesforce CRM

CRM HABER – CRM Seçimi yapacak olan firmalara yardımcı olmak üzere hazırladığımız CRM Seçimi Dosyamızın bu seferki durağı INSPARK Intelligent Business Solutions oldu. Dünya çapında lider CRM çözümü Salesforce.com ile ilgili… Read more »

© 2018 CRM HABER – CRM Haberleri Portalı. All rights reserved. XHTML / CSS Valid.

ERP | ERP Nedir | ERP Seçimi | CRM | CRM Nedir | CRM Seçimi | SAP Programı | SAP Nedir | SAP kursu

Advertorial: Login CRM ile şirketinizi ve müşterilerinizi bir adım öteye taşıyın.
Managed by ERP HABER