Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM, satış-pazarlama ve müşteri hizmetleri iş süreçlerini bütünleşik bir paket olarak sunuyor. Microsoft Dynamics CRM’in yeni kullanıcı arabirimi, ihtiyaç duyulan bütün araçları doğrudan ana CRM uygulamasının içinden getiriyor dolayısıyla uygulamalar arasında gidip gelme gereğini ortadan kaldırıp ekipler arasında kesintisiz işbirliği sağlıyor.

Microsoft Dynamics CRM, Türkiye’de yaygın olarak kullanılani tüm iş süreçlerini kapsayan bir uygulama olup cihaz ve işletim sistemi farkı olmadan her yerden erişilen bir uygulama çözümdür. Dolayısıyla, saha çalışanları da ofis çalışanları gibi CRM sistemine heryerden erişebilmektedir.

ING Bank, Pegasus Havayolları, Garanti Emeklilik, Microsoft Dynamics CRM ile satış, pazarlama ve müşteri hizmetleri süreçlerini yöneten firmalardan sadece bir kaç tanesi.

dynamics-crm-özellikler-crmhaber

Dynamics CRM, esnek yapısıyla sektöre ve süreçlere özel yapılandırılabilen altyapısı sayesinde zamanla değişen ve artan ihtiyaçlara cevap verme imkanı sunuyor. Rol bazlı, görselliği yüksek ara yüzüyle, oluşturulması kolay gerçek zamanlı raporlarlarla yöneticilere ve çalışanlara kolaylık sağlıyor.

Microsoft Dynamics CRM 2013 (on-premise), iOS ve Windows 8’e özgü kapsamlı doğal yeteneklere sahip. Üstelik kullanmak için bir kere yapılandırmak yeterli. Microsoft Dynamics CRM Online (on-demand) ise bulutta çalışır ve server maliyeti gerektirmez.

  • Satış gücü otomasyonu, saha satış ve bayi yönetimi
  • Pazarlama ve kampanya yönetimi
  • Sadakat yönetimi, call center entegrasyonu
  • Her cihazdan, tarayıcıdan erişim kolaylığı
  • Server yatırım maliyeti gerektirmeyen buluttan erişim
  • Özelleştirilebilir rol bazlı arayüzler ve süreçler
  • AB sertifikalı yüksek bulut ve veri güvenliği
  • Sosyal ağ analizi ve sosyal ağ dinleme özellikleri

Microsoft Dynamics CRM Online’ı ücretsiz olarak kullanmaya başlamak için tıklayın.

Essential: Platform üzerinde uygulama geliştirmek isteyenler veya Microsoft iş ortakları tarafından geliştirilmiş uygulamaları kullanmak için sunulan paket. Aylık  15 USD.

Basic: Kişi ve firma bilgilerine ulaşmak, müşteri ile yapılan tüm etkileşimleri takip etmek, pazarlama aktivitelerini yönetmek için satış, servis, pazarlama  departmanları kullanıcıları için  kullanımı kolay, raporlara hızla ulaşabilecekleri çözüm paketi. Aylık 30 USD.  

Microsoft Dynamics CRM Professional

Microsoft Dynamics CRM’in tüm özelliklerinin kullanabileceği, satış gücü otomasyonu, pazarlama ve müşteri hizmetleri araçlarının dahil olduğu uygulama çözümü; yani CRM’de olması gereken herşey.   Aylık 65 USD

CRM Online Professional’ın değeri, Microsoft Social Listening (sosyal dinleme) uygulamasının ücretsiz olarak pakete eklenmesiyle arttığının altını çizelim. 10+ lisans sahibi Microsoft Dynamics CRM Online Professional müşterileri sosyal dinleme ve analitik özelliklerine sahipler.

Dynamics CRM 2013 (on-premise) müşterileri ise ayda 20USD ücretle Microsoft Social Listening’i kullanabiliyorlar.  Müşteri odaklı firmalar, müşterilerinin onlar hakkında ne dediklerini dinlemeli.

Özellikler:

  • Firma, kişi ve müşteri bilgileri
  • Dashboard, chart, iş süreçleri yaratma, düzenleme, yönetme
  • Social listening
  • Social analysis
  • Satış gücü otomasyonu
  • Müşteri Hizmetleri Otomasyonu
  • Pazarlama kampanyaları yönetimi
  • Kişisel rapor&dashboard oluşturma ve yönetimi
  • Özelleştirme
  • Aktivite yönetimi (eposta, telefon, toplantı, etkinlik)
  • Web-tabanlı, Outlook ile entegre, mobil erişim

dynamics-crm-2014-yenilikler-erphaber

Microsoft Dynamics CRM Enterprise

Haziran 2014’de, Microsoft lisans paketlerine dördüncü bir paket ekledi: Microsoft Dynamics CRM Online Enterprise. Satış, pazarlama ve servis kullanıcıları için kapsamlı özellikler sunan Enterprise lisansı (200 USD/ay) ile Professional paketindeki tüm özelliklere ek olarak Dynamics Marketing ve Unified Service Desk gibi gelişmiş pazarlama uygulamalarını da kullanabiliyorlar.

Özellikler:

  • Professional’ın tüm özellikleri
  • Microsoft Dynamics Marketing
  • Unified Service Desk
  • Vaka yönetimi
  • Marka, kurumsal kimlik yönetimi
  • Marketing Return on Investment (ROI)
  • Enhanced knowledgebase management
  • Social care
  • Entegre edilmiş Web chat

 

Filed in: CRM Directory, Kaynaklar Tags: , , ,

Şunlara Göz Atın

Microsoft Dynamics Crm Online Kullanmanın Firmalara Sağladığı Artılar Nelerdir? Microsoft Dynamics Crm Online Kullanmanın Firmalara Sağladığı Artılar Nelerdir?
Satış Ekipleri için Oyunlaştırma Microsoft Dynamics CRM Online’da Satış Ekipleri için Oyunlaştırma Microsoft Dynamics CRM Online’da
CRM Seçimi Dosyası – Microsoft Dynamics CRM CRM Seçimi Dosyası – Microsoft Dynamics CRM
Miele, Microsoft Dynamics CRM ile Müşteri Memnuniyetini Arttırıyor Miele, Microsoft Dynamics CRM ile Müşteri Memnuniyetini Arttırıyor
CRM Seçimi Dosyası – Zoho CRM

CRM Seçimi Dosyası – Zoho CRM

CRM HABER – CRM Seçimi yapacak olan firmalara yardımcı olmak amacı ile hazırladığımız CRM Seçimi Dosyamızın ilk durağı Zoho CRM oldu. Dünyadaki en popüler CRM çözümlerinden birisi olan Zoho CRM… Read more »

CRM Seçimi Dosyası – Microsoft Dynamics CRM

CRM Seçimi Dosyası – Microsoft Dynamics CRM

CRM HABER – CRM Seçimi yapacak olan firmalara yardımcı olmak üzere hazırladığımız CRM Seçimi Dosyamızın ikinci durağı Microsoft Türkiye oldu. Dünya çapında milyonlarca kullanıcısı olan CRM çözümü Microsoft Dynamics CRM ile… Read more »

CRM Seçimi Dosyası – Salesforce CRM

CRM Seçimi Dosyası – Salesforce CRM

CRM HABER – CRM Seçimi yapacak olan firmalara yardımcı olmak üzere hazırladığımız CRM Seçimi Dosyamızın bu seferki durağı INSPARK Intelligent Business Solutions oldu. Dünya çapında lider CRM çözümü Salesforce.com ile ilgili… Read more »

Leave a Reply

Submit Comment
© 2018 CRM HABER – CRM Haberleri Portalı. All rights reserved. XHTML / CSS Valid.

ERP | ERP Nedir | ERP Seçimi | CRM | CRM Nedir | CRM Seçimi | SAP Programı | SAP Nedir | SAP kursu

Advertorial: Login CRM ile şirketinizi ve müşterilerinizi bir adım öteye taşıyın.
Managed by ERP HABER