Inspark ekibi Salesforce CRM projelerinde 2015 yılında neler öğrendi?



Inspark ekibi Salesforce CRM projelerinde 2015 yılında neler öğrendi?

Salesforce Türkiye Yetkili Satıcısı olarak 2007 den beri 300’ün üzerinde firmaya çözüm üreten Inspark’ın CEOsu Sn Serdar Susuz, 2015 yılını Inspark Ailesi için yoğun ve aynı zamanda çok güzel bir sene olarak değerlendirdi.

Salesforce CRM Serdar Susuz

Inspark İstanbul ofisinde Ispark bünyesine yeni katılan danışmanlar ile ailenin büyüyüp güçlendiğini dile getiren Serdar Susuz;

Ekibimizle birlikte farklı sektörlerden yeni müşterilerimizle onlarca CRM projesini tamamlamanın ve yeni yılda başlayacağımız işbirliklerimizin heyecanını yaşıyoruz. 9 yıldır gerçekleştirdiğimiz yüzlerce CRM projesi ve arkamıza aldığımız Salesforce.com CRM’in gücüyle daha da deneyimlendik, eşine az rastlanır tecrübeye sahip olduk.

diye konuştu.

Satış Ekipleri CRM uygulamaları ve analiz yaptığında daha verimli

Gerçek-zamanlı iş analizi daha verimli kararlar alınmasını sağlıyor. Salesforce CRM ve iş zekası uygulamalarının kullanımı ölçülebilirliliğin üretimi beraberinde getirdiğini kanıtladı.

Mobil uygulamalar tüm çalışanların performansını arttırıyor

Sürekli sahada olan satış ekipleri için mobil CRM uygulamaları, müşteri ilişkileri, tekliflendirme ve fırsat takibi sürecinde iş verimliliğini arttırıyor. Salesforce CRM, satış ekiplerinin mobil uygulamadan beklentilerini karşılarken zaman kazanmalarını sağlıyor.

Firmalar, çalışanlarının işbirliği ve etkileşimi ile daha güçlü

Takım çalışmasının kolaylıkla yapılabileceği Chatter uygulaması şirket içinde iletişimi kusursuz hale getirirken danışmanların uzmanlıklarını kullanan satış takımı için iş geliştirme süreci hızlanıyor.

salesforce

Süreç verimliliği için teknoloji çözümleri avantaj sağlıyor

Günümüzde müşterilerinin ihtiyaçlarını öncelik sıralarına alan şirketler, süreçlerini teknoloji çözümleri ile daha verimli yönetiyor. Pazarlama ve satış süreçlerini bulut tabanlı uygulamalara taşıyarak süreçlerini optimize eden firmaların çalışanları müşteri memnuniyetine yoğunlaşabildikleri aktivitelerine vakit ayırabiliyorlar.

Şirketler inovasyon yatırımlarını fırsat olarak görüyorlar

Şirketler bilginin ve iletişimin hem şirket içi hem de müşterileri ile olan ilişkilerindeki önemini anladılar ve büyümek için fırsatların yenilikçi çözümlerde olduğunu görerek teknoloji çözümlerini doğru bir şekilde kurgulayabiliyorlar.

Filed in: Enterprise CRM, Haberler, Salesforce Tags: , ,

Şunlara Göz Atın

Sonsuza Kadar Ücretsiz Bir CRM Uygulaması Gerçekten İşe Yarar mı? Sonsuza Kadar Ücretsiz Bir CRM Uygulaması Gerçekten İşe Yarar mı?
Alışverişçilerin %70’i, Satın Alma Kararını Mağaza İçerisinde Veriyor Alışverişçilerin %70’i, Satın Alma Kararını Mağaza İçerisinde Veriyor
İş ortakları aracılığı ile yapılan satışa CRM’in etkisi İş ortakları aracılığı ile yapılan satışa CRM’in etkisi
Salesforce İş Ortağı Ritmus Türkiye’nin İlk Etkinliği 23 Eylül’de Salesforce İş Ortağı Ritmus Türkiye’nin İlk Etkinliği 23 Eylül’de
CRM Seçimi Dosyası – Zoho CRM

CRM Seçimi Dosyası – Zoho CRM

CRM HABER – CRM Seçimi yapacak olan firmalara yardımcı olmak amacı ile hazırladığımız CRM Seçimi Dosyamızın ilk durağı Zoho CRM oldu. Dünyadaki en popüler CRM çözümlerinden birisi olan Zoho CRM… Read more »

CRM Seçimi Dosyası – Microsoft Dynamics CRM

CRM Seçimi Dosyası – Microsoft Dynamics CRM

CRM HABER – CRM Seçimi yapacak olan firmalara yardımcı olmak üzere hazırladığımız CRM Seçimi Dosyamızın ikinci durağı Microsoft Türkiye oldu. Dünya çapında milyonlarca kullanıcısı olan CRM çözümü Microsoft Dynamics CRM ile… Read more »

CRM Seçimi Dosyası – Salesforce CRM

CRM Seçimi Dosyası – Salesforce CRM

CRM HABER – CRM Seçimi yapacak olan firmalara yardımcı olmak üzere hazırladığımız CRM Seçimi Dosyamızın bu seferki durağı INSPARK Intelligent Business Solutions oldu. Dünya çapında lider CRM çözümü Salesforce.com ile ilgili… Read more »

Leave a Reply

Submit Comment
Managed by ERP HABER