CRM uygulamalarının ortak özellikleri nelerdir?

crmhaber.com.tr – Onlarca farklı CRM uygulaması bulunuyor. Peki bu CRM uygulamalarının sunduğu/sunması gereken ortak özellikler nelerdir?

Pazarlama Otomasyonu (Marketing Automation): 

Lead management (potansiyel müşteri havuzu oluşturma, müşteri adaylarına puan verme ve sürekli etkileşim sağlama araçları), email ve etkinlik pazarlama, landing pages (arama sonuçlarından ulaşılan sayfa), dijital ve geleneksel pazarlama aktivite analizleri araçları ve kampanya yönetimi.

Satış Gücü Otomasyonu (Sales Force Automation):

Müşteri ve iş fırsatı yönetimi, iş akışı ve süreç yönetimi, bayi&bölge yönetimi, satış öngörü araçları,satış raporları.

Müşteri Hizmetleri ve Destek (Customer Service & Support):

Şikayet yönetimi, arıza kaydı yönetimi, self-servise çözümler, vaka yönetimi, online chat ve anket araçları.

Saha Hizmetleri Yönetimi (Field Service Management):

Dağıtım, planlama, faturalama, stok/depo yönetimi ve sipariş yönetimi çözümleri.

Çağrı Merkezi Otomasyonu (Call Center Automation): 

Arama yönlendirme, arama kaydetme ve kontrolü; çağrı merkezi çalışanların iş yükünü takip ve dengeleme, arama listesi yönetimi, otomatik arama, CTI -Entegrasyonu (crm ve telefon yazılımının entegrasyonu) ve  sesli yanıt sistemi (IVR).

Kanal Yönetimi (Channel Management):

Müşteri adayı ve müşteri yönetimi, bayi portalları, iş ortakları ilişkileri yönetimi, pazar geliştirme için fon yönetimi.

Filed in: Big Data CRM, Call Centers, Channel Management, Customer Service, Enterprise CRM, ERP Integration, Haberler, Makaleler, Marketing Automation, Mobile, On-demand CRM, On-premise CRM, Sales Automation, Service Automation, SMB/Mid-Market CRM, Social CRM Tags: 

Şunlara Göz Atın:

Zoho, Yeni Bütünleşik İş Yönetimi Çözümü, Zoho One’ı Duyurdu Zoho, Yeni Bütünleşik İş Yönetimi Çözümü, Zoho One’ı Duyurdu
CRM platform savaşlarına sektörde neden ihtiyacımız var? CRM platform savaşlarına sektörde neden ihtiyacımız var?
ERP ile CRM Entegrasyonunun 3 Ana Avantajı ERP ile CRM Entegrasyonunun 3 Ana Avantajı
CRM’in Başarısız Olmasının Başlıca Sebepleri CRM’in Başarısız Olmasının Başlıca Sebepleri
CRM Seçimi Dosyası – Zoho CRM

CRM Seçimi Dosyası – Zoho CRM

CRM HABER – CRM Seçimi yapacak olan firmalara yardımcı olmak amacı ile hazırladığımız CRM Seçimi Dosyamızın ilk durağı Zoho CRM oldu. Dünyadaki en popüler CRM çözümlerinden birisi olan Zoho CRM… Read more »

CRM Seçimi Dosyası – Microsoft Dynamics CRM

CRM Seçimi Dosyası – Microsoft Dynamics CRM

CRM HABER – CRM Seçimi yapacak olan firmalara yardımcı olmak üzere hazırladığımız CRM Seçimi Dosyamızın ikinci durağı Microsoft Türkiye oldu. Dünya çapında milyonlarca kullanıcısı olan CRM çözümü Microsoft Dynamics CRM ile… Read more »

CRM Seçimi Dosyası – Salesforce CRM

CRM Seçimi Dosyası – Salesforce CRM

CRM HABER – CRM Seçimi yapacak olan firmalara yardımcı olmak üzere hazırladığımız CRM Seçimi Dosyamızın bu seferki durağı INSPARK Intelligent Business Solutions oldu. Dünya çapında lider CRM çözümü Salesforce.com ile ilgili… Read more »

Leave a Reply

Submit Comment
© 2017 CRM HABER – CRM Haberleri Portalı. All rights reserved. XHTML / CSS Valid.

ERP | ERP Nedir | ERP Seçimi | CRM | CRM Nedir | CRM Seçimi | SAP Programı | SAP Nedir | SAP kursu

Advertorial: Login CRM ile şirketinizi ve müşterilerinizi bir adım öteye taşıyın.
Managed by ERP HABER