2017 İçin 3 CRM Tahmini

Agile (çevik) ve bulut çözümleri yükselmeye devam ederken mobil hüküm sürmeye devam edecek.

B2B ürün odaklı pazarlamadan müşteri odaklı pazarlamaya doğru bir geçiş görüyor. Hatta, Gartner CRM’in dünya çapında pazar büyüklüğünde de ERP’yi gölgede bırakarak 2017’ye kadar 36 milyar dolarlık bir pazar haline geleceğini tahmin etti. Her beş pazarlama karar alıcılarından ikisi (yüzde 37) Forrester’a gelir artışına ikinci olarak müşteri deneyimini geliştirmenin kritik bir öncelik olduğunu bildirdi. Yeni yılda bu önceliği bir gerçeklik haline getirmek için CRM B2B kuruluşlarının yatırımlarında ön planda olmalı.

crm

2017 Tahminleri:  CRM Müşteri Hizmetleri ve Desteği’nde, Gartner “Önümüzdeki birkaç yılda müşteri desteği etkileşimlerinde analitik ve yapay zekâyı kullanmak müşteri ilişkilerini mükemmelleştirmenin anahtarı olacak.” dedi.

Forrester analizcisi ve son günlerde yayınlanan Forrester raporunun yazarı olan Laura Ramos’a göre hesap temelli pazarlama bir canlanış deneyimledikçe, B2B pazarlamacıları her geçen gün daha da fazla müşteri odaklı olacak, ürünlere ve çözümlere daha da az önem verecek.

Ramos “2017’de ilerleyerek, hesap temelli pazarlama için mantıklı olan gerçek kullanım durumlarının neler olacağını göreceğiz.” dedi. “Dışarı çıkıp bir ton teknolojik alet satın almanız gerektiğinden değil de, ancak pazarlama yatırımlarından daha iyi gelir elde etmenin ve pazarlama ile satış aktiviteleri arasında daha iyi sıralama yapmanın yanı sıra, ayrıca zaman içerisinde daha bağlı ve derin müşteri ilişkileri için üzerinde çalışmanız gereken teknolojiyi nasıl kullanırsınız?

CloudCraze’de Salesforce B2B ticaret uzmanı Eric Marotta’ya göre, 2017’nin başlarının odağı olacak 3 CRM trendi var:

  • Mobil ve self servis CRM’in Hakimiyeti. İşletmeler maliyetleri düşürürken uygunluğu geliştirme konusuna odaklandıkça, mobil ve self servis platformlarına geçiş devam edecek. Marotta Business Solutions Magazine’e attığı bir e-mailde “İşletmeler ve satış temsilcileri mobil aracılığıyla herhangi bir işletme satın alma işlevi ve işlemini gerçekleştirebildikçe, mobil hüküm sürmeye devam edecek. İşletmeler çağrı merkezlerinin ve satış temsilcilerinin masraf ve verimini iyileştirmeye çabaladıkça müşteri self-servis kabiliyetleri gelişmeye devam edecek.” dedi.
  • CRM ve Ticaretin Daha Da İyi Bir Birleşimi 2017’ye girdikçe, CRM’i ticaret ile entegre etme çabalarını göreceğiz, dedi Marotta. Ayrıca, “CRM ve ticaret platformlarını ayıran çizgiler kaybolacak. Büyük ve küçük işletmeler geliri, memnuniyeti ve verimi en iyi şekilde nasıl artırabileceği temelinde stratejik kararlar veriyorlar ve bunların bir çoğu ticaret ve CRM yazılımını birleştirmeyle gelecek.” dedi.
  • Agile (çevik) ve Bulut Çözümlerine Odaklanma Artmaya Devam Edecek Yeni yıl ayrıca kitlelere ulaşmak adına daha etkili yollar bulmak için agile (çevik) ve bulut sistemleri üzerinde yenilenen bir odaklanma görecek. Marotta, “Konu müşteri ve pazarlama taleplerindeki değişikliklere ayak uydurmaya geldiğinde şirketler agile’a (çevik) kucak açmaya devam edecek ve pazarlamada daha yüksek hız ve esneklikten faydalanacak. Teknoloji bütçesi kararları bahsi geçen agile ve bulut-temelli hamlelere ağırlık verecek.” dedi.
Filed in: Enterprise CRM, Makaleler, On-demand CRM, On-premise CRM Tags: , , , , ,

Şunlara Göz Atın

CRM platform savaşlarına sektörde neden ihtiyacımız var? CRM platform savaşlarına sektörde neden ihtiyacımız var?
ERP ile CRM Entegrasyonunun 3 Ana Avantajı ERP ile CRM Entegrasyonunun 3 Ana Avantajı
CRM’in Başarısız Olmasının Başlıca Sebepleri CRM’in Başarısız Olmasının Başlıca Sebepleri
CRM Neden Bütün Satıcıların İhtiyaç Duyduğu Tek E-Ticaret Aracıdır? CRM Neden Bütün Satıcıların İhtiyaç Duyduğu Tek E-Ticaret Aracıdır?
CRM Seçimi Dosyası – Zoho CRM

CRM Seçimi Dosyası – Zoho CRM

CRM HABER – CRM Seçimi yapacak olan firmalara yardımcı olmak amacı ile hazırladığımız CRM Seçimi Dosyamızın ilk durağı Zoho CRM oldu. Dünyadaki en popüler CRM çözümlerinden birisi olan Zoho CRM… Read more »

CRM Seçimi Dosyası – Microsoft Dynamics CRM

CRM Seçimi Dosyası – Microsoft Dynamics CRM

CRM HABER – CRM Seçimi yapacak olan firmalara yardımcı olmak üzere hazırladığımız CRM Seçimi Dosyamızın ikinci durağı Microsoft Türkiye oldu. Dünya çapında milyonlarca kullanıcısı olan CRM çözümü Microsoft Dynamics CRM ile… Read more »

CRM Seçimi Dosyası – Salesforce CRM

CRM Seçimi Dosyası – Salesforce CRM

CRM HABER – CRM Seçimi yapacak olan firmalara yardımcı olmak üzere hazırladığımız CRM Seçimi Dosyamızın bu seferki durağı INSPARK Intelligent Business Solutions oldu. Dünya çapında lider CRM çözümü Salesforce.com ile ilgili… Read more »

© 2017 CRM HABER – CRM Haberleri Portalı. All rights reserved. XHTML / CSS Valid.

ERP | ERP Nedir | ERP Seçimi | CRM | CRM Nedir | CRM Seçimi | SAP Programı | SAP Nedir | SAP kursu

Advertorial: Login CRM ile şirketinizi ve müşterilerinizi bir adım öteye taşıyın.
Managed by ERP HABER